سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اصفهان:

انقلابیون در دولت سیزدهم کرامت دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: انقلابیون و دلسوختگان نظام اسلامی در دولت سیزدهم کرامت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - محمدرضا جانثاری، دیشب در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان گلپایگان گفت: دولت مردمی حجت الاسلام رییسی، سخن اشتباهی را که ما به آخرت مردم کاری نداریم، تکرار نمی‌کند بلکه بدنبال کار برای همه شهروندان است.

به گفته او، فرماندار گلپایگان دقت کند تا در همه اقدام‌های خود، هم آخرت و هم دنیای خلق‌الله را در نظر بگیرد و برای انجام کار آنها، شب و روز نشناسد.

ما شنوا و پذیرای دغدغه‌ها و سخنان همه دلسوزان و نخبگان هستیم و برای حل مشکلات با همه توان تلاش می‌کنیم.

جانثاری می‌گویدگلپایگان خطه عالمان و مراجع و همچنین هنرمندان و بزرگان زیادی است که همین موضوع نشان از وجود استعداد‌ها و ظرفیت‌های فکری، علمی و فرهنگی فراوان این دیار است.

نماینده مردم شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: تاکید داشتیم فرمانداری به منطقه بیاید که جهادی و باتجربه باشد تا بتواند مشکلات گروه‌های مختلف مردمی را از نزدیک حس کند.

سیدمسعود خاتمی گفت: امسال سال رفع موانع تولید نامگذاری شده، اما در گلپایگان شماری از سرمایه گذاران آماده کارند که مجوز‌های آنان در مرکز استان درگیر کاغذبازی اداری شده و بلاتکلیف مانده است.


محمدرضا عسگریان با حدود ۱۰ سال سابقه فرمانداری و معاونت فرمانداری سمیرم، در این نشست به عنوان فرماندار جدید شهرستان گلپایگان معرفی و از زحمات محمدحسین یارمحمدیان فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

شهرستان گلپایگان در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.