سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی بارش ها و وزش باد صورت گرفت؛

تعطیلی حضوری مدارس در مناطق مختلف استان کرمان

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان گفت: بارش برف و باران و وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در برخی از مدارس شهرستان های کرمان را تعطیل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - مهران باهری، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش باران کلاس‌های حضوری دانش آموزان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

او همچنین از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش باران و برف خبر داد و گفت: آموزش دانش آموزان در شهرستان رابر امروز یکشنبه ۲۶ دیماه جاری از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری و پیگیری آموزش به صورت مجازی در مدارس دوره ابتدایی شهرستان بافت نیز خبر داد و می‌گوید: بارش برف و باران آموزش حضوری در مدارس بخش لاله زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر را تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

به گفته رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به علت خیزش گرد و خاک و طوفان تمامی مدارس شهرستان‌های ریگان و فهرج امروز یک شنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ تعطیل است و آموزش به صورت مجازی در شبکه دانش آموزی شاد دنبال می‌شود.

او می‌گوید:با توجه به بارش شدید باران در شهرستان شهربابک آموزش حضوری در تمامی مدارس دوره ابتدایی این شهرستان نیز تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

او گفت: آموزش حضوری در تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس بخش دهبکری و روستا‌های تهرود، سروستان و ابارق از توابع شهرستان بم نیز به علت بارش شدید باران تعطیل اعلام شد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

باهری  گفت:  آزمون‌های داخلی مدارس مناطق و شهرستان‌های تعطیل شده لغو و به روز‌های بعد موکول می‌شود و  امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

او می‌گوید: همشهریان و اولیا توجه داشته باشند، اطلاعیه‌های آموزش و پرورش استان کرمان فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبر گزاری‌های استان کرمان مورد تأیید است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.