سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

رانندگان به هنگام بارندگی بیشتر مراقب باشند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان به هنگام شروع بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها از ترمز‌های ناگهانی پرهیز کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ ابوالفضل کهزادی، گفت: با توجه به بارندگی باران در روز‌های اخیر و برابر اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی استان، رانندگان حتما ضمن اطمینان از آماده بکاری خودرو، سالم بودن بخاری، برف پاکن، چراغ‌ها خصوصا چراغ‌های مه شکن، باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

او گفت: رانندگان به هنگام شروع بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها از ترمز‌های ناگهانی پرهیز کرده و با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: هنگام بارش، زمان توقف خودرو‌ها به علت کاهش اصطکاک سطح معابر با لاستیک خودرو بیشتر شده و باید فاصله طولی بیشتری را با وسیله نقلیه جلویی داشته تا برخوردی اتفاق نیافتد.

او گفت: در این شرایط رانندگان بایستی مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و ضمن احتیاط و رعایت فاصله بیشتر با خودروی جلویی با سرعت مطمئنه و پایین‌تر از سرعت‌های درج شده در تابلو‌های رانندگی در مسیر‌ها حرکت کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.