سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه خبر داد:

راه اندازی شرکت تولید خوراک دام در دهلران

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: شرکت تولید خوراک دام به منظور تامین کنسانتره در شهرستان راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  لطیف صادقی در نشست کمیته تنظیم بازار گفت: با تامین مواد اولیه، شرکت تولید خوراک دام قادر است کنسانتره مورد نیاز دهلران و حتی کنسانتره مورد نیاز دامداران سایر شهرستان‌ها را نیز تامین کند.

او با اشاره به سرمایه گذاری هفت میلیارد ریالی بخش خصوصی برای راه اندازی این واحد گفت: باید از چنین طرح‌هایی که موجب گره گشایی از مشکلات مردم است، حمایت و دستگاه‌ها نیز همکاری لازم با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت نظارت مستمر و هدفمند و موثر بر بازار تاکید کرد و گفت: تامین میوه و اقلام مورد نیاز مردم در ایام عید مد نظر متولیان باشد و برنامه ریزی لازم را در دستور کار قرار دهند.

صادقی بر ضرورت نظارت بر پخت و کیفیت نان تاکید کرد و گفت: نظارت‌ها در این حوزه باید مستمر و مفید باشد تا شاهد بهبود کیفیت نان در شهرستان باشیم.

او از جذب ۳۵ تن برنج در شهرستان خبر داد و گفت: این برنج با نرخ مصوب در راستای تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

صادقی خواستار ایجاد کشتارگاه مدرن صنعتی طیور و شرکت فرآوری شیر در دهلران شد و گفت: روزانه سه تن شیر در شهرستان تولید می‌شود.

او به وجود ۲۶ واحد مرغداری در شهرستان اشاره کرد و گفت: این واحد‌ها در هر دوره ۷۵۰ هزار قطعه تولید مرغ دارند که سه برابر نیاز شهرستان است.

او بر ضرورت احداث مجتمع نان در شهرستان تاکید کرد و گفت: این مجتمع برای خدمات رسانی به عموم مردم و به ویژه بیماران و افراد رژیمی در مرکز شهر ایجاد شود.

صادقی با اشاره به استقبال مردم از بازار جمعه گفت: فعال کردن بازار جمعه به روال قبل در شهر دهلران مد نظر باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.