سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کازرون بیشترین میزان بارش در فارس را داشت

سرپرست هواشناسی استان فارس گفت: در بررسی ۳۳ ایستگاه هواشناسی استان، شهرستان کازرون با ۲۹ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سعید رنجبر سرپرست هواشناسی استان فارس گفت: پس از شهرستان کازرون، سپیدان با ۱۸ میلی متر، نورآباد ممسنی با ۱۶، درود زن با ۱۵ و  تخت جمشید مرودشت هم با ۱۱ میلی متر در رتبه های بعدی جای داشتند.

شیراز ۲ میلی متر باران باریده است 

او گفت: طی این مدت در سپیدان ۱۰ سانتی متر و در صفا شهر  یک سانتی متر برف باریده است.

رنجبر گفت:  ایستگاه های آباده، ایزد خواست، خرامه، فورگ، گراش، مُهر، نی ریز و شهرک گلستان شیراز نیز طی ۲۴ ساعت گذشته  بارش باران گزارش نشده است.

 سرپرست هواشناسی استان فارس گفت: امروز شنبه  ۲۵ دیماه آسمان ابری همراه با بارش در کل استان پیش بینی شده است و برای ۲۶ دیماه، آسمان نیمه ابری همراه با بارش، برای مناطق شمالی در بعدازظهر کاهش بارندگی را خواهیم داشت.

۲۷ و ۲۸ دیماه سراسر فارس بارانی است 

او گفت: این سامانه بارشی برای دوشنبه ۲۷ و سه شنبه ۲۸ دیماه در اکثر مناطق استان به ویژه مناطق جنوب غربی و جنوبی بارندگی خواهد داشت و  در مناطق سردسیر شمال و ارتفاعات مرکزی استان بارشها به شکل برف و در مناطق جنوبی گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می شود.

رنجبر گفت: سپیدان با یک درجه سردترین نقطه استان بود  و لامرد و مُهر هم با ۲۳  درجه بالای صفر گرمترین منطقه استان فارس گزارش شده است.

 سرپرست هواشناسی استان فارس گفت: دمای هوای مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته  به هفت  درجه بالای صفر رسید و حداکثر دمای شیراز ۱۵درجه بالای صفر گزارش شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.