سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ۳ هزار و ۴۶۴ مدرسه دارد

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۳ هزار و ۴۶۴ مدرسه در استان داریم که حدود ۳۷۹ مدرسه از این تعداد نیازمند تخریب و بازسازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر ۳ هزار و ۴۶۴ فضای مدرسه در استان داریم که حدود ۳۷۹ مدرسه از این تعداد با یک‌هزار و ۹۶۰ کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی است.

در طرح تخریب و بازسازی که در سال ۸۳ در خصوص تخریب و بازسازی مدارس کشور مصوب شد، اعتباراتی که در برنامه‌های پنجم و ششم توسعه مطرح بود به دلیل محدودیت‌هایی، تأمین اعتبار نشد.

دولت طی سال‌های گذشته به دلیل تحریم‌ها و کمبود منابع مالی نتوانست سهم تخریب و بازسازی را در اختیار نوسازی مدارس کشور قرار بدهد که در این راستا در استان از ظرفیت خیرین در ساخت و بازسازی مدرسه استفاده کردیم.

استان کرمانشاه در بحث طرح تخریب و بازسازی از ۳ هزار و ۱۰۳ کلاس تخریبی مندرج در قانون تخریب بازسازی که معادل ۲.۵ درصد کل کلاس‌های استان است، تخریب و بازسازی نزدیک به ۳۷۹ کلاس درس از این تعداد معرفی شده باقی مانده که اجرا می‌شود.

قطعا مدارسی که نیازمند تخریب و بازسازی باشند و غیرایمن و خطرآفرین بودن آن تشخیص داده شود تحت هیچ شرایطی اجازه استفاده از فضا را نخواهیم داد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.