سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رودکی:

محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهاست/خانواده‌های شهدا با خداوند معامله کرده‌اند

فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس گفت: محصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز فراتر از مرزهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سردار سرتیپ پاسدار محمدنبی رودکی فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس در دوران دفاع مقدس دریادواره شهدای روستای سیریزجان از بخش جره و بالاده شهرستان کازرون ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا گفت: انقلاب اسلامی با صادر نمودن بسیج مردمی به کشور‌های منطقه و جهان اسلام به یک قدرت فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

او گفت: دی ماه یادآور خاطرات عملیات کربلای ۴ و ۵ و رشادت‌های رزمندگان درنبرد حق علیه باطل است و این روحیه ایمان رزمندگان اسلام بود که بر تجهیزات غلیه پیدا کرد.

این مقام نظامی کشور گفت: آن‌ روز ما در مرز ایران اسلامی بسیج ۲۰ میلیونی داشتیم و امروز این قدرت بسیج ما فراتر از ایران رفته که در عراق حشدالشعبی، افغانستان فاطمیون، در یمن انصارالله، در لبنان حزب الله، در سوریه دفاع الوطنی و ... را می‌بینید که محصول انقلاب اسلامی و دستاورد‌هاست.

او گفت: نیرو‌های انقلاب اسلامی تحقق بسیج جهان اسلام که امام خمینی (ره) فرمودند ما باید بسیج جهانی اسلام راتحقق بدیم امروز بخش عمده‌ای را مقام معظم رهبری سکان داری و هدایت کرد ه اند بعد از حضرت امام (ره) که شاهدیم پایگاه عین الاسد را موشک باران می‌کنیم و آمریکا جرات پاسخ را ندارد و هیمنه آمریکا امروز شکسته شده است.

سردار رودکی گفت: خانواده‌ای معظم شهدا پدران، مادران، خواهران، برادران و همه بستگان شهدا با خداوند بزرگ معامله کرده اند و این معلمله نفع دارد و یک سرمایه به سرات دیگر به جلو فرستادید و این سرمایه به مقام شفاعت دارد و از شهدا بخواهیم چرا که حاجت‌ها مستجاب می‌کنند و دعا کنیم این پرچم انقلاب به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی اش برسد.

او گفت: حضور در مراسم شهدای روستای سیریزجان را در ایامی که یادآور سالگرد عملیات کربلای ۴ و ۵ در سال ۱۳۶۵  است بیان خاطراتی از حماسه سازی شهدا در عملیات کربلای ۴ و ۵ و شرح آن واقعه و دوم بیان دستاورد‌های دفاع مقدس برای کشور نام برد.

سیریزجان، روستایی از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون که در شرق این شهرستان با اهدا ۱۱ شهید نقش آفرینی نموده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.