سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آتش نشانان برای روز‌های بارانی بدون حادثه

نیرو‌های آتش نشان مستقر در یازده نقطه شهر شیراز با تمهیدات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: با توجه به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته و ادامه بارش‌ها در روز‌های آینده نیرو‌های آتش نشان مستقر در یازده نقطه شهر شیراز با تمهیدات پیشگیرانه در جهت جلوگیری از حوادث و بحران‌های احتمالی تلاش می‌کنند.

او گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی و برنامه‌ریزی انجام شده در معاونت خدمات شهری، نیرو‌های آتش نشانی از ظهر دیروز با تجهیزات مناسب در یازده نقطه حساس در حالت استقرار و ۲۳ ایستگاه عملیاتی تا پایان بارندگی در آماده باش کامل قرار دارند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با اقدامات پیشگیرانه، تمهیدات از قبل اندیشیده شده و آتش نشانان تا پایان ایام بارندگی به صورت شبانه روزی با تجهیزات ویژه، در نقاط حادثه خیز شهر آماده امداد رسانی هستند.

این مقام مسئول به عملیات و اقدامات پیشگیرانه آتش نشانان در جهت کاهش حوادث ناشی از بارندگی اشاره کرد و گفت: نظارت بر تمامی معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل‌ها و کنار گذر‌های شهری، استقرار جهت تامین ایمنی، رفع آبگرفتگی معابر و منازل و امداد رسانی در حوادث مختلف را می‌توان از اقدامات مهم نیرو‌های آتش نشان ۲۳ ایستگاه سازمان آتش‌نشانی شیراز در روز‌های بارانی بیان کرد.

قانع گفت: از شهروندان درخواست می‌شود طی روز‌های پیش رو و به خصوص هنگام بارش شدید باران نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه موضوع را از طریق تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.