سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه این هفته فعال است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه این هفته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زهرا عنایتی گفت: فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد؛ طی این مدت احتمال آبگرفتگی و روان آب همراه با افزایش وزش باد و کاهش محسوس دما در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

به گفته او روز سه‌شنبه این هفته بارش‌ها در خراسان رضوی به صورت برف به ویژه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان همراه با کاهش دما به صورت برف رخ خواهد بود.

درگز با کمینه دمای هوای ۲ درجه سلسیوس و کلات با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و تا روز سه‌شنبه  به ۱۰ درجه خواهد رسید.

عنایتی گفت: کمینه دمای هوا طی این مدت از چهار به یک درجه سلسیوس خواهد رسید و در نیمه شمالی افت محسوس دما را خواهیم داشت.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.