سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای زمین ۲ هزار متری به جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان از اهدای قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار متر به جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان جهت ساخت مرکز اداری، انبار و پایگاه امدادی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: پس از پیگیری‌های مداوم و همچنین همراهی آقای مهندس اوسطی نماینده مردم شریف شهرستان‌های دهگلان و قروه در مجلس شورای اسلامی و همیاری اداره مسکن و شهرسازی، قطعه زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت ساخت ساختمان اداری، پایگاه امدادی و انبار امدادی به جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان اهدا شد.

جلالی گفت: احداث ساختمان اداری و پایگاه امدادی در راستای انجام بهتر فعالیت‌های عام المنفعه و بشر دوستانه و همچنین ارائه‌ی خدمات امدادی به هموطنان خواهد بود.

او می گوید: سرمنشا احداث بسیاری از ساختمان‌ها و مراکز هلال احمر اعم از پایگاه‌های امداد ونجات، ساختمان‌های اداری، مراکز درمانی و... به همت خیرین است که با کمک‌های خود باقیات صالحات را انتخاب کرده اند که این اقدامات ارزنده، صالحاتی است که مسیر زندگی بسیاری از حادثه دیدگان و مصدومان حوادث بویژه حوادث جاده‌ای را می‌تواند از مرگ نجات دهد و طرح‌های نوروزی، زمستانه، تابستانه و ... را پوشش دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: این زمین برای ساخت ساختمان اداری و پایگاه امدادی در نظر گرفته شده است که با پیگیری‌های لازم و تامین اعتبار، انشالله بزودی شاهد احداث هلال احمر شهرستان دهگلان باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.