سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور شخصا پیگیر ساخت ۴ هزار واحد مسکونی در جنوب سیستان و بلوچستان است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی نیازمند فوری نوسازی و ۲ هزار واحد مسکونی هم به تعمیر و بهسازی نیاز دارند و رئیس جمهور شخصا پیگیر این موضوع است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - اکبر نیکزاد گفت: از ابتدای سیل و بارندگی‌ها مسوولان رده‌های مختلف از مناطق سیل‌زده بازدید، امدادرسانی و نسبت به برآورد خسارت‌ها اقدام کرده‌اند.

او گفت:  در روز‌های گذشته تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی و ساخت مسکن مقاوم برای مردم سیستان و بلوچستان به ستادحوادث غیرمترقبه کشور منعکس و وزیر کشور مشکلات را به هیات دولت منتقل کرد و در جلسه روز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور، اعتبارات لازم تخصیص و قرار است به قید فوریت ساخت واحد‌های مسکونی در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: عملیات بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده بزودی آغاز و با همکاری و تعاملی که بین مردم و مسوولان به ویژه فرمانداری‌ها، نظام مهندسی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی وجود دارد و با توجه به حجم خسارت‌ها از سایر استان‌های کشور ماشین آلاتی فراخوان داده شده و عازم سیستان و بلوچستان هستند تا سریعتر کار آواربرداری آغاز و خانه‌ها در زمان تعیین شده ساخته شود.

نیکزاد می گوید: در برخی محلات شهر کُنارک بازسازی آغاز شده و فرماندار کنارک پای کار و جلسات خوب و مدونی داشته اند و هماهنگی‌ها بیشتر شده و امیدواریم با کمک همدیگر سریعا مشکلات خانه‌های آسیب دیدگان از سیل مرتفع شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.