سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ زخمی در موج جدید توحش رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین

نظامیان رژیم صهیونیستی به روی تظاهرکنندگان فلسطینی آتش گشودند و شماری را مجروح کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، دست کم ۱۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف در شمال کرانه باختری رود اردن زخمی شدند.

بر این اساس، تظاهرات فلسطینی‌ها در محکومیت گسترش شهرک‌های صهیونیستی روز جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن برگزار شد که دست کم ۱۴ فلسطینی با شلیک گلوله‌های پلاستیکی نظامیان صهیونیست زخمی و ده‌ها فلسطینی دیگر بر اثر شلیک گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

«مراد شتوی» هماهنگ کننده کمیته‌های مقاومت مردمی درمنطقه «کفرقدوم» در شرق «قلقیلیه» گفت: درگیری‌های شدیدی در این منطقه میان فلسطینی‌های معترض به ساخت شهرک‌های صهیونیستی با سربازان رژیم اشغالگر درگرفت که نظامیان برای متفرق کردن معترضان به طرف آنان گلوله‌های پلاستیکی شلیک کردند و دست کم شش نفر زخمی شدند.

در همین حال، خبرگزاری وفا به نقل از یک منبع بیمارستانی در شمال کرانه باختری رود اردن اعلام کرد در درگیری‌هایی روز جمعه میان فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر در روستای «بیت دجن» در شرق نابلس دست کم ۸ فلسطینی با گلوله‌های پلاستیکی زخمی و ده‌ها نفر هم دچار خفگی شدند.

منبع بیمارستانی مذکور همچنین افزود: یکی از خبرنگاران هم بر اثر اصابت مستقیم نارنجک گازی زخمی شد و یک دستگاه آمبولاس نیرو‌های امداد رسانی فلسطینی هم هدف حمله گلوله‌های پلاستیکی نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و شیشه جلوی آن آسیب دید.

روستا‌های بیت دجن، کفر قدوم و سایر مناطق کرانه باختری رود اردن به طور مستمر شاهد برگزاری تظاهرات فلسطینی هاست که در مخالفت با گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطینی‌ها برگزارمی شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.