سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار:

سه هزار شهروند نیازمند در انتظار حمایت کمیته امداد هستند

رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار گفت: سه هزار نفر در ۶ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل چشم انتظار پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - عمر بلوچ گفت: سه هزار نفر در ۶ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل چشم انتظار پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که از مسوولان کمیته امداد کشور و سایر دست‌اندرکار پیگیری مشکلات آنان را درخواست داریم.

او می گوید: ساخت مسکن مددجویان، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان برای ادامه تحصیل، تلاش برای اشتغالزایی بیشتر، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، افتتاح نمایندگی کمیته امداد در بخش پیرسهراب از مهمترین درخواست‌های اهالی این منطقه است.

به گفته  رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار سه هزار نفر در شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری، نیکشهر، قصرقند و زرآباد چشم انتظار قرارگرفتن زیر پوشش کمیته امداد هستند و مراجعات روزانه آنان به ادارات کمیته امداد بی تاثیر بوده و ناامید به خانه برمی‌گردند.

او گفت: شورای اسلامی شهرستان چابهار به عنوان نماینده مردم پیگیر مطالبات و مشکلات مردم بوده و بار‌ها مشکلات مددجویان و افراد نیازمند را پیگیری کرده، چون این قشر نیاز به حمایت مادی و معنوی بیشتری دارند.

بلوچ گفت : خدمت به مردم به ویژه حاشیه نشینان و تامین نیاز‌های آنان از ضرورت‌های مهم است که امیدواریم مورد توجه جدی قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار بر تامین کمک‌هزینه جهیزیه و ایجاد و تجهیز مراکز آموزشی برای ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز بازارکار تاکید کرد و  گفت:جهیزات فنی و حرفه‌ای و سایر دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال و آموزش نیروی انسانی در حوزه‌های فنی کافی نیست لذا ضروریست کمیته امداد نیز به این حوزه‌ها ورود کنند.

او  با اشاره به قرار داشتن ۱۲ هزار خانوار با ۲۳ هزار نفر جمعیت زیرپوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) در چابهار، گفت: این جمعیتِ قابل توجه نیازمند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و رفاهی مطلوبی هستند با این اوصاف باید جدی‌تر در خدمات‌رسانی به جامعه هدف ورود شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان چابهار خواهان ارتقای چارت تشکیلاتی اداره کمیته امداد به معاونت اداره کل شد و افزود: امیدواریم شاهد تحول و حل بسیاری از مشکلات پیش روی افراد زیرپوشش باشیم.

او با اشاره به اینکه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در بازدید از چابهار و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد که محدودیتی در پوشش افراد پشت نوبت به‌ویژه افراد نیازمند حمایت در سراسر استان نداریم، گفت: انتظار است هر چه سریعتر مشکلات مرتفع تا موجب رضایتمندی این قشر محروم و کم درآمد شود.

او با قدردانی از تلاش‌های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ساخت مسکن، حمایت‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و ایجاد اشتغال از وظایف کمیته امداد است و باید در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نشود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.