سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو‌های بدون پلاک در دستور کار پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از توقیف ۱۱ دستگاه خودروی فاقد پلاک در سطح شهرستان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرهنگ محمد عزیزی گفت: باعنایت به اینکه تردد خودرو‌های فاقد پلاک یا دارای پلاک مخدوش و تقلبی برخلاف مقررات و مغایر با نظم و امنیت شهرستان می‌باشد لذا برخورد قانونی با اینگونه خودرو‌ها در دستور کار ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان قرار گرفت.

به گفته او ماموران مستقر و تیم‌های گشتی پلیس راهور طی ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۱ دستگاه خودرو فاقد پلاک را در سطح شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بهبهان گفت: رانندگان می‌بایست پلاک خودرو را برابر مقررات در محل تعیین شده نصب نمایند در غیر اینصورت از ادامه تردد خودرو توسط پلیس ممانعت خواهد شد.

سرهنگ عزیزی می گوید: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرگونه تغییر در ارقام و مشخصات پلاک وسایل نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی یا الصاق پلاک تقلبی یا پلاک متعلق به وسایل نقلیه دیگر، جرم بوده و در این قانون برای مرتکبان از شش ماه تا یک سال حبس پیش بینی شده است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف شناسایی و مقابله با فعالیت خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان، یک دستگاه خودروی شوتی مزدا حامل کالای قاچاق را در آزادراه خلیج فارس شناسایی و طی یک عملیات متوقف کردند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.