سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش«کودکان سایبری» در قم

پویش «کودکان سایبری»با هدف پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت از فردا در قم آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سرهنگ موالی،رئیس پلیس فتای استان قم با اشاره به   پویش «کودکان سایبری» در قم گفت: باتوجه به افزایش نفوذ فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی در سطح جامعه و استفاده کودکان و نوجوانان برای امور آموزشی، بازی و سرگرمی، آشنایی این گروه سنی با این فضا حتی از والدین هم بیشتر شده است.

او می گوید: پلیس فتا همیشه حامی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی بوده است و به همین دلیل  پویش کودکان سایبری را از ۲۵تا۳۰ دیماه اجرا می‌کند، که این پویش هر روز با موضوع ویژه و خاصی مخصوص کودکان نامگذاری شده و به عنوان موضوع خاص پرداخته می‌شود.

به گفته سرهنگ موالی هدف این پویش ارتقاء سطح دانش والدین، فرزندان و معلمان در مورد مخاطرات فضای مجازی و سایبر و در جهت پیشگیری از جرایم در بستر فضای اینترنت است.

او گفت: از خانواده‌ها و معلمین عزیز خواهشمندیم با حضور در این پویش نسبت به ارتقاء سطح دانش استفاده از فضای مجازی و افزایش امنیت خود در این فضا اقدام کنند.

هموطنان گرامی به خصوص والدین برای پیوستن به پویش و اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با کودکان و نوجوانان می‌توانند از هشتگ #کودکان_سایبری و صفحه کودکان در وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir/cyberkids استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.