سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مقابله با گران فروشی نیازمند همت دستگاه های اجرایی است

امام جمعه خرم‌آباد گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی در مقابله با گران‌فروشی ضروری است و هیچگونه کوتاهی در این راستا قابل قبول نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد گفت: ایشان در روز‌های اخیر همواره بر موضوع مقابله با گران‌فروشی پافشاری کرده اند لذا هیچ توجیهی در گران‌فروشی مورد قبول نیست و باید نظارت‌ها تشدید شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه‌های اصناف، بازار و تعزیرات حکومتی و بسیج در برابر مقابله با گران‌فروشی ضروری است چرا که مردم در وضعیتی نیستند که بیش از این کالا‌ها گران شوند.

به گفته او  اگر کسی نمی‌تواند در مسئولیت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد باید کنار رود تا افرادی توانمند مدیریت کنند و با برنامه ریزی بر گران‌فروشی غلبه کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حمایت از نظام اسلامی در همه عرصه‌ها مختلف، حمایت از برنامه‌های دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی و رسیدگی به معیشت امور مردم، تأکید بر بُعد معنوی مساجد همراه با برنامه‌های فرهنگی و رسالت حوزه علمیه در تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از تاکیدات در این اجلاس بود.

شاهرخی گفت: ایشان خدمتگزاری به فرزندان حضرت صدیقه طاهره را همواره مدنظر قرار داد و روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان‌های سخت از خصوصیات اخلاقی ایشان بود و مجموعه از صفات اورا در تاریخ ماندگار کرد.

او گفت: مادران شهیدی که در انتظار فرزندان خود هستند مقامی برابر این بانو بزرگوار دارند و اگر این انتظار نبود اکنون نماز جمعه‌ها به اجتماعات دینی تبدیل نشده بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۵۷ گفت: این روز بیاد ماندنی بود و در راستای تبعیت از امام راحل شکل گرفت و با همدلی آرمان‌های انقلاب اسلامی به سرانجام رسید.

شاهرخی همچنین به حمله موشکی رژیم بعث به مدرسه بروجرد اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مکان‌های مختلفی بمباران شد که ۶۸ دانش آموز در یکی از آن حوادث در بروجرد شهید شدند راهشان ادامه خواهد داشت و یادشان فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۹:۱۴ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام برادر شاهرخی شما چرا ؟ گرانفروشی کاسبی است کاسبی هم سود و زیان دارد تا گرفتار نشده می بلعد گرفتار شد یک هزارم آنچه را که برده می دهد خلاص . شما به قرآن رجوع کنید آیه 38 .قوه قضائیه و حدود الهی تعطیل است . در غیر اینصورت کسی جرات نمی کرد گرانفروشی کند. پس شما آرام استراحت کنید چون مدیران اجرایی می دانند کجا اسبشان را بخوابانند .