سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد

پایه و اساس انقلاب اسلامی بر ایمان و اسلام است

آیت الله ناصری گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر ایمان و اسلام است و قانون اساسی کشور ما هم برگرفته از دستورات الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - آیت الله ناصری، خطیب نمازجمعه یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر یزد به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره قیام ۱۹ دی مردم قم به نکات مهم این بیانات اشاره کرد و گفت: هدف حرکت امام خمینی هم برپایی نظام و حاکمیت الهی بود. 

آیت الله ناصری گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی بر ایمان و اسلام است و قانون اساسی کشور ما هم برگرفته از دستورات الهی است، قوانینی که جامعیت دارد و به همه جنبه‌های زندگی انسان می‌پردازد.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه قوانین کشور‌های غربی برای انسان جامعیت ندارد و انسان را به سوی هدایت نمی‌رساند گفت: این قوانین جنبه‌های ظاهری انسان را می‌بیند و هوای نفس و خودمحوری است و ما زیر بار این قوانین غربی که می‌خواهند بر ما تحمیل کنند نمی‌رویم.

نماینده ولی فقیه در استان حفظ دین و انقلاب را وظیفه مهم همه دانست و گفت: همه باید غیرت دینی داشته باشیم و نسبت به دین و اخلاق مان حساس باشیم و بی تفاوت نباشیم.

آیت الله ناصری گفت: متاسفانه بعضی‌ها در برابر گناه‌هایی که علنی شده بی تفاوت هستند و چیزی نمی‌گویند در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر برای همینجا است.

خطیب نمازجمعه یزد همچنین بر حفظ وحدت و حساسیت نسبت به اصول انقلاب که از محور‌های مهم بیانات رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد.

آیت الله ناصری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین به گوشه‌هایی از زندگی این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: تربیت ۴ فرزند فاضل و گرانقدری که یکی از آن‌ها حضرت ابوالفضل علیه السلام بوده و همه در کربلا شهید شدند از برکات مهم زندگی این بانوی گرانقدر بوده است.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه این مناسبت به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده از صبر و استقامت و فداکاری مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.