سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیشترین میانگین بارشی در سرشاخه‌های زاینده رود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارندگی در استان در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: فریدونشهر و چادگان بیشترین میانگین بارشی تا صبح امروز را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت‌الله علی عسگریان گفت: بیشترین بارندگی در شبانه روز گذشته به ترتیب از فریدونشهر با ۱۰ میلیمتر میلیمتر باران و سه سانتیمتر برف، چادگان ۹.۴ میلیمتر باران و ۲ سانتیمتر برف، داران ۴.۳ میلیمتر باران، فرودگاه اصفهان ۲.۶، بوئین میاندشت ۲.۴، سمیرم ۲.۲ و سه سانتیمتر برف، و گلپایگان ۱.۶ میلیمتر باران بوده ضمن اینکه در سایر شهر‌ها از جمله ورزنه، مرکز شهر اصفهان، نجف آباد، دهق، دولت آباد و مورچه خورت بارش‌های کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است.

میانگین بارشی تا ظهر امروز در کوهرنگ سرشاخه اصلی حوضه زاینده رود ۵۰.۴ میلیمتر و ۴۲ سانتیمتر برف بوده است.

به گفته عسگریان سامانه بارشی امروز و فردا به تناوب در استان اصفهان فعال است و بارش برف و باران نیمه غربی و جنوبی و به تدریج با شدت کمتر سایر مناطق استان را نیز در برمی‌گیرد.

همچنین باد به نسبت شدید تا شدید فردا شنبه بسیاری از نقاط استان را در می‌نوردد.

او گفت:مه گرفتگی و لغزندگی به ویژه در محور‌های مواصلاتی غرب و جنوب استان تا روز یکشنبه انتظار می‌رود.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سردتر می‌شودکه بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان بوئین میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان در ساعات آینده پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.