سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۷ زندانی به کانون خانواده

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۷ زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان دهدشت آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - با حضور مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد، دادستان کهگیلویه و چرام و رئیس دادگستری شهرستان چرام آئین آزادسازی زندانیان دهدشتی برگزار شد.

منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در این آئین گفت: هفت تن از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و همکاری خیران از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

او در این آئین از تعامل خوب مراجع قضایی استان برای آزادی زندانیان تقدیر کرد و گفت: همکاری و همراهی خوب مراجع قضایی استان در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه در استان بسیار پر رنگ است.

بیژنی با بیان اینکه همه ما و مجموعه قضایی کمک به زندانیان اصلاح شده بالاخص زندانیان غیر بزهکار است گفت: میزان  بدهی این ۷ تن ۷۰ میلیون تومان بوده است که با کمک انجمن حمایت زندانیان و همکاری خیران و نیکوکاران بدهی آنان پرداخت و  از زندان آزاد شدند.

او یکی از وظایف مهم انجمن حمایت از زندانیان را کمک به آزادی آنان دانست و گفت: این انجمن علاوه بر تلاش برای آزاد سازی زندانیان به تامین معیشت خانواده‌های نیازمند زندانی، و همچنین برای رفع مشکلات بهداشت و درمانی زندانیان نیز کمک می‌کند.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.