سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توجه به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اندیمشک

مسئولان توجه لازم را به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اندیمشک ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک گفت: ما برای احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ در شهرک‌های صنعتی اندیمشک، زمین را تحویل گرفتیم که این زمین گود بود و ما آن را تسطیح کردیم و بالا آوردیم تا به سطح خیابان برسد و بتوانیم عملیات ساختمانی را اجرا کنیم.

محمد فتحی می گوید: با توجه به بحث گرانی‌ها و تورم، سرمایه ما نسبت به مخارج کنونی به هیچ تبدیل شده و کفاف نمی‌دهد و اندیمشک واحد تولیدی تخم مرغ ندارد و ما قصد داریم یک واحد ۴۰ هزاری احداث کنیم.

به گفته او ما می‌خواهیم این وضعیت اسفناک بحث مرغ زنده که به صورت غیربهداشتی در شهرستان اندیمشک کشتار می‌شود و به دست مصرف‌کننده می‌رسد را قطع کنیم چرا که این یک معضل است.

فتحی گفت: در اندیمشک ۳۰ واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، اما متاسفانه یک واحد کشتارگاهی در این شهر نیست و با احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ، سبد محصولات پروتئینی شهروندان تکمیل خواهد شد.

این سرمایه‌گذار گفت: انتظار داریم فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین ادارات مربوطه به شکل جدی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ورود کنند تا شاهد احداث واحد‌های تولیدی و ایجاد اشتغال باشیم.

سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با مشکلاتی مواجه شده‌اند و تکمیل آسفالت و ایجاد روشنایی در خیابان‌های فرعی، ساخت دیوار و استقرار گیت نگهبانی از جمله نیاز‌های شهرک صنعتی شهید غفوریان اندیمشک هستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.