سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی

استاندار کرمانشاه گفت : پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد،تقویت مجموعه انتظامی باعث ارتقاء امنیت جامعه و متعاقب آن رشد و توسعه کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار داردامنیت یک مقوله جمعی و فرابخشی است که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در آن مسئولیت و وظیفه دارند.

پلیس تنها متولی امنیت آفرینی در جامعه نیست، همه سازمان و ادارات هر کدام بنا به موقعیت و شرایطی که دارند در این راستا مسئول و موظف به مشارکت در امنیت آفرینی و اقدامات پیشگیرانه هستند.

با این وجود نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده و می‌توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

این عملکرد خوب در استان کرمانشاه نیز وجود داشته است و شاهد بوده ایم در ارزیابی‌های انجام شده کرمانشاه در بسیاری از شاخص‌های مقابله‌ای جایگاه خوبی داشته است.

ساماندهی مرز‌ها و بازارچه‌های مرزی، ایجاد اشتغال و کنترل آسیب‌های اجتماعی از دیگر مواردی است که به صورت جدی باید در استان کرمانشاه دنبال شود.

استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است، اگر همه دست به دست هم دهیم، می‌توانیم چهره بهتری از کرمانشاه را ترسیم کنیم.

مردم کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند و همه مسئولان در هر جایگاه و مقامی که باشند باید تلاش کنند تا به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند که این پاسخگویی را از مجموعه استانداری آغاز خواهیم کرد.

این اعتماد با کار و خدمات صادقانه به دست می‌آید، از این رو باید فراخور مسئولیت خود تلاش کنیم تا اعتماد شهروندان به عنوان بزرگترین پشتوانه و سرمایه نظام جلب شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.