سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت روشنایی به محور آزادشهر به گنبدکاووس

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: پیمانکاران در حال کابل گذاری در محور آزادشهر به گنبد هستند تا روشنایی به این محور بازگردد.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -  غلامرضا بیکی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: مهمترین دلیل خاموشی محور‌های گلستان از جمله محور آزادشهر به گنبدکاووس، سرقت کابل‌ها و پست‌های برق بوده که اصلاح و بازسازی آن‌ها هزینه‌های سنگینی می‌طلبد.

به گفته وی اولویت نصب روشنایی در استان محور‌های پرتردد، نقاط سکونتگاهی، نقاط مه گیر، پرتصادف و شریانی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در حال حاضر پیمانکاران در حال اصلاح، نصب شبکه و کابل گذاری محور آزادشهر به گنبد هستند و در آینده‌ای نزدیک این محور روشن می‌شود.

بیکی گفت: سرقت حدود ۲۸ ترانس و متعلقات آن و ۵۰ هزار متر طول از کابل‌های برق،۵۰کیلومتر از راه‌های استان را طی یکسال گذشته خاموش کرده که ارزش ریالی آن‌ها حدود ۱۳۰ میلیارد ریال است.

او گفت: بازسازی و نصب هر یک از ترانس‌ها و کابل‌های جدید حدود ۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و با توجه به محدودیت‌های اعتباری و هزینه‌های سنگین این کار؛ از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ کیلومتر از این خاموشی‌ها رفع شده و ۱۵ کیلومتر دیگر هم تا پایان سال با اولویت نقاط مستعد تصادف و دوربرگردان‌ها روشن می‌شود.

استان گلستان بالغ بر ۵۲۰۰ کیلومتر انواع راه روستایی، فرعی، اصلی و بزرگراهی دارد.



انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.