سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال از دست دادن مسابقات قهرمانی آسیا؛

اطری: دیگر نمی‌خواهم با وزن کم کردن سلامتی ام به خطر بیفتد

رضا اطری آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان درباره به سر وزن نرسیدن خود در مسابقات قهرمانی کشور توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رضا اطری آزادکار کهنه کار تیم ملی در وزن ۵۷ کیلوگرم، با شکست رقبای خود راهی دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور شد، اما صبح روز پنجشنبه در مراسم وزن‌کشی، سر وزن نرسید و شانس کسب مدال طلا و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد.

در همین راستا رضا اطری نماینده تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در المپیک توکیو در مورد سر وزن نرسیدنش در مسابقات قهرمانی کشور گفت: مسابقات خوبی را در مرحله مقدماتی گرفتم و با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافتم، اما وزن کم کردن بسیار برایم سخت بود و نتوانستم برای وزن کشی روز دوم خود را سر وزن برسانم و احساس کردم که اگر بخواهم به هر نحوی وزنم را پایین بیاورم سلامتی ام به خطر میفتد.

دارنده مدال طلای آسیا با بیان اینکه از لحاظ فنی و تکنیکی در شرایط خوبی است، گفت: متأسفانه تنها نقطه ضعف من وزن کم کردن‌های زیاد و تحلیل رفتن بدنی در مبارزات به دلیل همین موضوع بود که دیگر تصمیم گرفتم که شانس خود را در وزن ۶۱ کیلوگرم امتحان کنم.

این کشتی گیر ۲۷ ساله ابراز امیدواری کرد که با صلاحدید کادر فنی به اردو‌های تیم ملی دعوت شود تا بتواند در وزن جدید به موفقیت برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.