سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش رفع موانع تولید با افزایش مشارکت بانوان در حوزه اشتغال

مدیرکل امور بانوان استانداری در نشست هم اندیشی بانوان موفق کارآفرین در شهرک صنعتی شهید سلیمی گفت: برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید باید مشارکت بانوان در حوزه اشتغال و تولید افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - رقیه  صادق زاده  مدیرکل امور بانوان استانداری  گفت: برای ارتقای جایگاه بانوان در حوزه اشتغال و تولید باید تسهیلات حمایتی و تسهیل در فرایند صدور مجوز‌ها برای بانوان فراهم شود.

نسرین پیر سمساری مشاور اموربانوان استانداری نیز بر ضرورت ایجاد بستر مناسب برای حضور بانوان کارآفرین در نمایشگاه‌های خارجی افزود:با حمایت از بانوان کارآفرین ایجاد بستر مناسب برای تولید، نقش بسزایی در رونق اشتغال، وافزایش صادرات خواهند داشت

نیرومند مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان نیز گفت:تعداد ۴۰ پروژه صنعتی تولیدی آماده بهره برداری و ۸ شهرک صنعتی آمده واگذاری و کلنگ زنی است که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

زاهد محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر نیز گفت: با توجه به واقع شدن بزرگترن شهرک صنعتی شهید سلیمی در این شهرستان، نرخ بیکاری در این شهرستان صفر است و کارجانجان مستقر در شهرک سلیمی با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

در پایان این مراسم به مناسبت سالروز ولادت ام البنین (ع )از دو مادر و همسر شهید تجلیل بعمل آمد.

همچنین امروز تعدادی از بانوان کارآفرین از چند واحد نمونه صنعتی شهرک سلیمی بازدید کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.