سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید ۱۹ گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار استاندارد گلستان

رئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت استاندارد گلستان گفت:طی ۹ ماهه امسال، گواهینامه تایید صلاحیت ۱۹ آزمایشگاه همکار تمدید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - رضا نوروزی رئیس اداره تایید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت استاندارد گلستان گفت: آزمایشگاه‌های همکار استانی، آزمایشگاه‌های هستند که بر اساس تایید اداره کل استاندارد استان در زمینه‌های آزمون ویژگی کالا یا کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری با استاندارد‌های ملی و یا سایر ضوابط تعیین شده از طرف سازمان با این اداره کل همکاری می‌کنند.

او گفت: در استان گلستان در حال حاضر ۳۷ آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده وجود دارد که در زمینه‌های تخصصی مانند غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، شیمایی، کالیبراسیون، مکانیک و فلزشناسی و ... با این اداره کل همکاری می‌کنند.

نوروزی گفت:  ۶ آزمایشگاه در زمینه غذایی و کشاورزی و بیولوژی و میکروبیولوژی، ۳ آزمایشگاه در زمینه برق و الکترونیک، ۳ آزمایشگاه در زمینه شیمایی، ۴ آزمایشگاه در زمینه بسته بندی و سلولزی، یک آزمایشگاه در زمینه کالیبراسیون، ۲ آزمایشگاه در زمینه آزمون دوره‌ای وسایل توزین و سنجش سبک، ۹ آزمایشگاه در زمینه مکانیک و فلزشناسی و نیز یک آزمایشگاه در زمینه انگ فلزات گرانبها فعالیت می‌کنند.

نوروزی گفت: در ۹ ماهه امسال، ۵۵ ارزیابی مراقبتی و تمدید گواهینامه از این آزمایشگاه‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.