سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون جدید اترا از سوی طالبان معین شد

طالبان مفتی نجم الدین را به حیث معاون جدید مالی و اداری اداره تنظیم خدمات مخابراتی معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر بنیاد اعلامیه اترا، حکم تقرری مفتی نجم‌الدین توسط مولوی نجیب الله حقانی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و اداره اترا به خوانش گرفته شده است.

اداره مخابرات گفته است که مراسم معرفی مفتی نجم‌الدین به عنوان معاون مالی و اداری به کارمندان اداره اترا امروز پنج‌شنبه (23 جدی) برگزار شده است.

حقانی می‌گوید که مفتی نجم الدین تجربه زیادی در بخش اداری دارد و کارمندان اداره مخابرات باید او را در زمینه بهتر شدن امور کاری به صورت کامل حمایت و همکاری کنند.

حقانی گفته است "من وظایف دولتی را به چشم مسئولیت با ارزش می بینم، می‌خواهم که بالای سیستم سازی در سکتور مخابرات کار صورت گیرد و بخش اداری آن بیشتر بهبود یابد و باید مفتی صاحب در این زمینه شایستگی کامل خویش را نشان دهد."

 مفتی نجم الدین نیز از اعتماد ملامحمد حسن آخند رئیس الوزرا و مولوی نجیب الله حقانی سرپرست اداره اترا نسبت به خود سپاسگذاری نموده و با روسای اداره تعهد نمود که در فضای برادری تمام امور اداری را پیش خواهد برد.

مفتی نجم الدین تخصص فی‌الفقه در علوم دینی داشته و دوره حدیث را فرا گرفته و همچنین در علوم عصری تا سطح ماستری تحصیلات دارد.

پیش از این رهبران طالبان بر شایسته سالاری در پست های دولتی و تقرری های اداری تأکید کرده بودند.

سرپرست‌ وزارت مخابرات طالبان با نشر خبرنامه‌ای گفته بود که مردم از کارکرد شرکت‌های مخابراتی ناراضی هستند و باید بر این شبکه‌ها نظارت بیشتر شود.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.