سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف قرار گرفتن کاروان آمریکایی در بغداد

یک کاروان لجستیک ارتش تروریستی آمریکا در الطارمیه در پایتخت عراق مورد هدف قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک کاروان تجهیزات لجستیک ارتش تروریستی آمریکا امروز (پنج‌شنبه) در بغداد، پایتخت عراق هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت.

به گزارش صابرین نیوز  این انفجار در منطقه «الطارمیه» روی داده و تلفات جانی درپی نداشته است.

سومریه نیوز هم روز گذشته (چهارشنبه) گزارش داد بمبی که در زمین کار گذاشته شده بود، یک کاروان نظامی حمایت لجستیک وابسته به ائتلاف بین‌المللی را هنگام عبور از حوزه استحفاظی استان بابل عراق هدف قرار داد.

پس از اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی)، گروه‌های عراقی تأکید دارند که دولت این کشور باید با عمل به مصوبه پارلمان عراق که در دی ماه سال ۹۸ مبنی بر اخراج نیرو‌های بیگانه از خاک این کشور به تصویب رسیده است، نیرو‌های خارجی را از عراق اخراج کند.

اواخر ماه گذشته روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی افشا کرد که هزاران غیرنظامی در عراق، سوریه و افغانستان از جمله کودکان در اثر حملات هوایی آمریکا که با هدف گیری نادرست و اطلاعاتی ناقص انجام شده، کشته شده‌اند.

پس از این گزارش، شبکه‌ای چینی در گزارشی اعلام کرده بود که با نزدیک شدن موعد نهایی دومین خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق، تلفات غیرنظامیان به سبب حمله آمریکا به این کشور باید بررسی شود چراکه آمریکا به بهانه جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی که یک سال بعد بر اساس اعتراف دیوید کای، بازرس سابق تسلیحات آمریکا در کنگره معلوم شد اشتباه بوده است، به عراق حمله کرد و سال‌ها در این کشور باقی ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.