سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۸ طرح کمیته امداد مهاباد در مناطق محروم اجرا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: تاکنون از مجموع طرح‌های اجرا شده در این نهاد ۱۱۸ طرح مربوط به مناطق محروم و روستایی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- احمد نوذری گفت: هم اکنون ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی نیز در مرحله تکمیل پرونده و پرداخت قرار دارد، از مجموع طرح‌های ایجاد شده تاکنون ۱۱۸ طرح در مناطق محروم و روستایی ایجاد شده است.

وی گفت: اجرای طرح‌های نوین از اولویت‌های اهدای تسهیلات کمیته امداد بوده و افراد تحت پوشش شامل سرپرست خانوار و اعضای کمک معیشت بگیر، فرزندان ذکور همسفره، همسران بیکار نوعروسان، بانوان سرپرست خانوار و سایر واجدان شرایط اشتغال و دیگر نیازمندان به ترتیب در اولویت پرداخت این تسهیلات قرار دارند.

نوذری گفت: میزان وام‌های پرداخت شده از ۲۰۰ میلیون ریال تا سقف یک میلیارد ریال بوده که بسته به نیاز متقاضی و همچنین وسعت طرح است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: به ازای بکارگیری و جذب هر نفر توسط سرمایه گذار، یک میلیارد ریال وام کم بهره و یا پرداخت بخشی از حق بیمه مددجوی جذب شده توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد که هم به نفع فرد سرمایه گذار و هم کمکی به توانمند سازی مددجو است.

نوذری گفت: در همین زمینه امسال ۸۸ نفر از مددجویان تحت کمیته امداد مهاباد با درخواست سرمایه گذار جذب بازار کار شده اند.

در شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد ۱۲ هزار ۵۰۰ نفر در قالب ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار زیرپوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.