سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیمانکاران متخلف از پروژه‌های اهواز حذف می‌شوند

عضو شورای شهر اهواز گفت: سال آینده پیمانکارانی که وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند یا با سوء‌استفاده از این شرایط به شهرداری فشار وارد می‌کنند، حذف خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سید محمدجواد رضوی گفت: اینکه وقتی پیمانکار با امر و نهی و یا مواخذه کارفرما مواجه می‌شود از نیروی کارگری سوءاستفاده می‌کند، روال درستی نیست و این امر باید در مدیریت شهری اصلاح شود، تا با سوءاستفاده از شرایط نیرو‌های کارگری اداره شهر مختل نشود.

 او می گوید:  اگر در زمینه حق و حقوق و یا اجرای تعهدات خود شهرداری کم کاری وجود داشته باشد، کارگران می‌توانند حقوق خود را مطالبه کنند و شورای اسلامی شهر نیز از حق آن‌ها دفاع کرده و شهرداری نیز باید به عنوان کارفرما به تمام تعهدات خود عمل کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گفته این مقام مسئول  وقتی ناظر شهرداری به این موضوع پی ببرد که به طور مثال پاکسازی خیابان و جمع‌آوری زباله انجام نشده است پیمانکار مربوطه جریمه می‌شود، اما از پیمانکارانی که حق و حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند و همچنین پیمانکارانی که از اهرم کارگران برای ایجاد فشار بر شهرداری استفاده می‌کنند، در قرارداد‌های بعدی استفاده نخواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز  در پایان گفت:  به شهردار و اداره امور قرارداد‌های شهرداری اهواز اعلام شده است که قرارداد پیمانکارانی که وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌اند به طوری که سبب ایجاد مشکلات کارگری شده‌اند، تمدید نشوند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.