سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار صورت می گیرد

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۴ درصد به بیماران نیازمند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رضایی گفت: جمعیت هلال احمر در ادامه اقدامات و برنامه‌های خود در جهت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به معرفی بیماران نیازمند جهت اخذ تسهیلات قرض الحسنه کرده است.

او گفت: در جهت انجام تکالیف محوله به بانک‌های عامل، اعتباری بالغ بر۸۲۰ میلیون تومان تسهیلات به بیماران نیازمند سطح استان اعطا می‌شود و در این اقدام حمایتی، سقف تسهیلات به ازای هر نفر حداکثر ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رضایی گفت: پرداخت این تسهیلات از محل منابع قرض الحسنه خواهد بود و همچنین بازپرداخت اقساط تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه (۵ ساله) و با پایین‌ترین نرخ کارمزد در شبکه بانکی تعیین شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از هر خانواده تنها یک نفر می‌تواند از تسهیلات مذکور استفاده کند و جوانان، امدادگران و داوطلبان نیازمند جمعیت هلال احمر در این طرح برای دریافت وام در اولویت قرار دارند.

او گفت: خیرین برای تأمین محل اقامت همراهان بیماران در طول دوره درمان می‌توانند با این اقدام خداپسندانه بیماران نیازمند را یاری کنند و جمعیت هلال احمر استان آمادگی دارد که حلقه واسط بین این افراد و توانمندان باشد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.