سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان:

۱۰واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در دلگان به بهره‌برداری رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ واحد مسکونی در روستای چاهکیچی دلگان به ارزش ۷۰۰میلیون ریال امروز به بهره‌ برداری رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سید مهدی عبادی  ضمن تشکر از بنیاد خیریه وفاق سبز علوی جهت همکاری ساخت واحد‌های مسکونی گفت: ۱۰ واحد مسکونی در روستای چاهکیچی دلگان هر کدام با زیربنای ۵۰ متر مربع و به ارزش ۷۰۰میلیون ریال امروز به بهره‌  برداری رسید و دراختیار مددجویان کمیته امداد این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: برای ساخت هرکدام از این منازل ۷۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده بود که مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال را بنیاد خیریه وفاق سبز علوی باقیمانده را کمیته امداد پرداخت کرده است.

به گفته  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان  هفت سری جهیزیه هرکدام به ارزش ۲۰۰میلیون ریال نیز در بین نوعروسان مددجویان کمیته امداد روستای چاهکیچی دلگان توزیع شد خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها شامل سرویس ظرف، جارو برقی، یخچال، فرش، اجاق گاز تلویزیون و ماشین لباسشویی است.

او گفت: این سری جهیزیه‌ها نیز در راستای کمک به فرزندان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در بین نوعروسان توزیع شدند.

  شهرستان دلگان یکی از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر گلمورتی استا این شهرستان تا سال ۸۶ به عنوان بخش دلگان شهرستان ایرانشهر شناخته می‌شد که در این تاریخ به شهرستان ارتقا یافت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.