سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام پذیرفتەشدگان دانشگاه پیام نور کردستان از ۲۶ دی آغاز می‌شود

رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان این دانشگاه از ۲۶ دی بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه ثبت نام پذیرفتەشدگان تا دوم بهمن ماه ادامه دارد گفت: ثبت نام از طریق سامانه آموزشی گلستان دانشگاه به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

احمدی با یاداوری اینکه پذیرفته شدگان باید مدارک لازم را در این سامانه بارگذاری کنند گفت: تصاویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم ۳-۳-۶ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان) با فرمت jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت مدارک لازم برای بارگذاری در هنگام ثبت نام است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار دانشجو در۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: شرایط مطلوبی برای تحصیل دانشجویان رشته‌های مختلف در این دانشگاه فراهم شده است.

 رییس دانشگاه پیام نور کردستان یکی از مهمترین مزیت‌های این دانشگاه را وجود اساتید و اعضای هیات علمی دارای جایگاه علمی بالا خواند و گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا آموزش‌های این دانشگاه هم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و برای رفاه حال دانشجویان از بهترین سامانه آموزش الکترونیک در این راستا بهره برده ایم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.