سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۲۱۰ هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۱۰ هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - امیر زاغیان گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ۴۳ شهر استان به پایان رسیده است اما در ۱۲ شهر این استان که در دور جدید ثبت نام‌ها در دستور کار قرار گرفت، همچنان ادامه دارد. 

به گفته او امکان ثبت‌نام متقاضیان این طرح را در شهر‌های دولت‌آباد، کمشچه، حبیب‌آباد، نایین، خالدآباد، بادرود، نیک‌آباد، محمدآباد، دهاقان، سمیرم، بیده و حنا فراهم است و متقاضیان می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه برای این ۱۲ شهر تا دو ماه با مراجعه به سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها ثبت نام کنند. تاکنون ۲۱۰ هزار اصفهانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

۱۹ دی ۱۴۰۰ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اسامی این ۱۲ شهر را به لیست ثبت‌نام نهضت ملی مسکن اضافه کرده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت نام افراد مجرد بالای ۲۳ سال هم از ۲۰ دی ماه آغاز شده است و متقاضیان مجرد می‌توانند در طرح حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند که تحویل واحد به آنان پس از اتمام ساخت، منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است. 

برای تامین مسکن برای این تعداد در یک سال، نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان اصفهان است که این تعداد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.