سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش اورژانس کازرون در خصوص دیر رسیدن به حادثه انفجار در شهرک انتظام

در پی اظهارات عمومی منتشر شده در خصوص دیر رسیدن آمبولانس اورژانس در حادثه انفجار شهرک انتظام کازرون، رئیس اورژانس این شهرستان پاسخی ارائه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - بهمن جمشیدی گفت: در اظهارات رسانه‌های عمومی و مصاحبه منتشر شده، زمان رسیدن آمبولانس ۴۵ دقیقه تا یک ساعت ذکر شده، در صورتی که اولین تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ کازرون در ساعت ۸ و ۷ دقیقه صبح بوده که پس از اعلام ماموریت به پایگاه اورژانس این شهرستان، مدت زمان رسیدن آمبولانس اول به محل حادثه دقیقاً ۹ دقیقه از زمان دریافت پیام بوده و در ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه آمبولانس مصدومان را به بیمارستان، ولی عصر (عج) کازرون تحویل داده است.


بیشتر بخوانید 

مصدومیت ۷ نفر بر اثر نشت گاز در کازرون + تصاویر


رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت: با توجه به مطالب فوق که همه آن‌ها مستند و مکالمات ضبط شده و در سیستم اورژانس کازرون موجود و قابل بررسی هستند، این اظهارات کاملا کذب محض بوده و اینگونه صحبت‌ها قطعاً باعث نگرانی شهروندان و کاهش انگیزه در همکاران اورژانس شده که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات درمانی به شهروندان هستند.

او گفت: جهت پیگیری هر گونه شکایت مبنی بر دیر رسیدن آمبولانس به صحنه حادثه، اورژانس ۱۱۵ کازرون آماده پاسخگویی به تمام شکایات با ذکر مستندات قابل بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اورژانس 115 ، آمبولانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.