سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش مهندسان عمران یزدی در سطح بین المللی

تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بار دیگر توانست سه مقام برتر در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) -شاخه ایران را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - تیم بتن دانشکده مهندسی عمران این دانشگاه توانست به صورت هدفمند و با اعضای جدید خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) - شاخه ایران شرکت کرده و مقام دوم در گرایش نمونه مکعب بتنی و مقام سوم در گرایش‌های هنر بتنی و بتن متخلخل را از آن خود کند.

محمدرضا حاجی زینلی بیوکی، عارف کاکلی، سجاد زارعی کردشولی، زهره نوظهوری، محمدحسین دهقانی اشکذری و رضا کارگر دهنودشتی اعضای جدید تیم بتن دانشکده مهندسی عمران دانشگاه یزد بودند که با سرپرستی مهدی خداداد سریزدی عضو هیات علمی این دانشکده در این مسابقات شرکت کرده و موفق به کسب سه مقام برتر شدند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات سالیانه انجمن علمی بین‌المللی بتن آمریکا (ACI) -شاخه ایران به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زلزله بم به همت مرکز تحقیقات بتن (متب) و همکاری انجمن علمی مهندسی بتن و سازه‌های بتنی ایران به صورت حضوری و مجازی در روز‌های پنجم و ششم دی‌ماه امسال در محل سالن همایش‌های پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است که تیم بتن دانشگاه یزد از سال ۹۸ تاکنون، هشت مقام برتر در مسابقات داخلی و خارجی را کسب کرده که اولین مقام در گرایش بتن متخلخل و مقام دوم بتن پرمقاومت در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران بوده است.

نتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.