سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه

با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید عبدالعزیز موسوی به عنوان سرپرست فرمانداری کهگیلویه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - طی مراسمی با حضور ائمه جمعه، معاون سیاسی استاندار، شورای اداری و مردم آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: هر مسئولی که منصوب می‌شود برای خدمت باید رفتار و منش خود را به شیوه‌نامه معصومین و دستورالعمل‌های قانون اساسی تطبیق دهد.

او گفت: عمل به امر قانون بهترین راهگشاست در اجرای قانون البته افراط و تفریط و سلیقه‌ای عمل کردن نباید داشت.

هاشمی مهر با بیان اینکه با تغییر دولت‌ها جابجایی امری طبیعی است، گفت: رویکرد‌ها عوض می‌شوند نیرو‌هایی که بتوانند همسو با سیاست دولت پیش بروند معرفی می‌شوند.

او ابراز امیدواری کرد فرماندار جدید کهگیلویه با روحیه انقلابی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌ها تلاش مضاعف داشته باشد و در این مسیر از رهنمود‌های ائمه جمعه بهره بگیرد.

هاشمی مهر با اشاره به آسیب‌های تراژدی نامیمون کرونا و اثرات منفی بر اقتصاد و صنعت گفت: می‌طلبد با همکاری همه جانبه با قطع زنجیره از گسترش این ویروس جلوگیری شود.

در این آیین ضمن قدردانی از زحمات یک ساله دارا کریمی‌نژاد، سید عبدالعزیز موسوی با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.