سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی مشهد:

هیچ پروژه جدیدی تا پرداخت مطالبات پیمانکاران آغاز نمی‌شود

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد موظف شده‌است که تا پرداخت بدهی پیمانکاران، هیچ پروژه جدیدی را در سطح شهر آغاز نکند.

باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد -  به گفته هاشم دائمی دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت‌های خود را در حالی آغاز کرد که با حجم بسیاری از بدهی‌ها و مطالبات پیمانکاران که از دوره گذشته برای ما به ارث رسیده بود، مواجه شد.

وی گفت: نبود نگاه کارشناسی در آغاز پروژه‌ها و عملیات‌ها و در نظر نگرفتن میزان بودجه و پرداخت بدهی به پیمانکاران، ما را با شرایط ویژه‌ای مواجه کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با هدف خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) پا در میدان نهاده و نسبت به احقاق حقوق پیمانکاران و فعالان حوزه شهری پایبند هستیم.

دائمی با بیان اینکه خود را متعهد به پرداخت مطالبه پیمانکاران می‌دانیم، گفت: پیشنهاد می‌شود تا پرداخت بدهی پیمانکاران، هیچ پروژه جدیدی را در سطح شهر آغاز نشود.

وی پرداخت مطالبه را حق قانونی پیمانکاران دانست و گفت: دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد در حالی کار خود را بدون پشتوانه و بدهی بسیار آغاز کرد، که هیچ‌گاه نسبت به شرایط فراهم آمده، کار تبلیغاتی نکرده و افراد و گروه‌ها را به خاطر بدهی‌ها، مورد نکوهش قرار نداده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهر در دستور کار شورای ششم بوده و باید آن‌ها را به سرانجام برسانیم، گفت: پیمانکاران بازوی اجرایی مدیریت شهری هستند و با همت آن‌ها می‌توانیم شهر را آماده استقبال از بهار کرده و پروژه‌های آتی را طرح ریزی کرده و پیش ببریم.

دائمی گفت: عملیات پرداخت مطالبات پیمانکاران در حال انجام بوده و نسبت به تسریع در انجام آن حساس هستیم؛ معتقدیم آغاز پروژه‌های جدید در شهر بایستی با پیش‌بینی منابع مالی توسط شورای شهر و شهرداری انجام گیرد.



انتهای پیام//ر. ا.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.