سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود حدود ۹۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای به کرمانشاه

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ورود حدود ۹۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای به استان در ۹ ماهه اول امسال خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- تورج شیرزادیان رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ورود حجم خوبی از تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای به استان در امسال گفت : از جمله این تجهیزات خرید پنج دستگاه بی خطرساز پسماند‌های عفونی بیمارستانی به اعتبار سه میلیارد تومان است.

این تجهیزات برای بیمارستان پاوه و بیمارستان‌های معتضدی، امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) کرمانشاه خریداری شده که در بیمارستان امام خمینی (ره) دو دستگاه استفاده می‌شود.

یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای شهرستان اسلام آبادغرب به ارزش چهار میلیارد تومان خریداری شد این دستگاه هفته آینده در این شهرستان نصب و راه اندازی می‌شود.

یک دستگاه MRI  به ارزش ۱۰ میلیارد تومان برای بیمارستان طالقانی خریداری شده که در مرحله نصب قرار دارد.

شش دستگاه اکسیژن ساز در امسال خریداری شد برای خرید این تعداد دستگاه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: این دستگاه‌ها برای بیمارستان‌های صحنه، اسلام آبادغرب، هرسین، ناجا، امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) خریداری شده است.

امسال ۱۰ سیلندر اکسیژن و متعلقات آن به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

علاوه بر این‌ها یک مخزن ۲۵ تنی اکسیژن مایع به ارزش دو میلیارد تومان هم امسال برای بیمارستان امام رضا (ع) خریداری شده است.

 ۲۰ تخت ICU در امسال به ارزش ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان‌های سنقر، صحنه و سرپل ذهاب و بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) کرمانشاه خریداری شده است.

 علاوه بر این‌ها امسال ۴۶ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای دیگر از جمله دستگاه‌های تصویربرداری مانند رادیولوژی و سونوگرافی، ۴۲ تخت اورژانس برای بیمارستان امام رضا (ع) و ... خریداری شده است.

در مجموع ۹ ماهه اول امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای وارد استان شده است.

این میزان تجهیزات علاوه بر تجهیزات مصرفی روزانه مراکز درمانی استان است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.