سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی ۳۵۷ کیلومتر از مسیر انتقال خطوط لوله گاز منطقه هشت

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی امسال ۳۵۷ کیلومتر از مسیر خطوط لوله انتقال گاز در این منطقه عملیاتی پایش و بازسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - خدایی در نشست هم اندیشی مسائل مربوط به مرکز بهره برداری خطوط لوله تبریز گفت: چهار هزار و ۷۸۰ کیلومتر بازدید از مسیر خطوط لوله قبل از فصول سرد سال انجام شد.

تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل منطقه هشت گاز در به ثمر رساندن اهداف و برنامه ها، نقش به سزایی داشته و هدف از اجرایی کردن این عملیات، افزایش پایداری انتقال گاز و جلوگیری از قطعی و افت فشار است.

 منطقه هشت عملیات، امسال نیز همچون سال‌های گذشته در سایه انجام تعمیرات اساسی و اجرای دیگر اقدامات تعمیراتی با آمادگی کامل قدم به فصل سرما گذاشته و در تلاش است با تمام توان از ظرفیت‌های موجود، در جهت خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر در تأمین گاز پایدار و مستمر گاز طبیعی استفاده کند.

 حضور در جمع پرسنل عملیاتی و درک مشکلات و موانع کار آنان ،علاوه بر ایجاد انگیزه در کارکنان موجب می‌شود چالش‌ها و مشکلات عملیات احصا و برطرف شود.

 شرایط کار پرسنل عملیاتی ایجاب می‌کند نفرات شاغل در بخش عملیات با برخورداری از شرایط خاص فیزیکی و گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی، بتوانند در حداقل زمان ممکن نسبت به پایداری شرایط آرمانی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.