سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیکزاد:

منازل سیل‌زده بیرم با فوریت بازسازی می‌شود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: کار بازسازی منازل سیل زده در بیرم که از چند روز پیش آغاز شده با فوریت انجام می‌شود و درباره آواربرداری و معابر نیز اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - اکبر نیکزاد امروز در بازدید از نقاط سیل‌زده شهر بیرم گفت: بازسازی واحد‌های تخریبی و تعمیری باید هر سریع‌تر انجام شود و برآورد خسارات به طور کامل انجام شده است.

او گفت: با توجه به خسارت انجام شده پیشنهادی مبنی بر ارائه ۲۰۰ میلیون تومان وام، ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض، ۲۰ میلیون تومان کمک معیشتی و ۲۰ میلیون تومان به منظور اسکان موقت به هر خانوار به هیئت دولت داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: کار بازسازی منازل که از چند روز پیش آغاز شده با فوریت انجام می‌شود و درباره آواربرداری و معابر نیز اقدامات لازم انجام شود.

در این سفر یک روزه رئیس بنیاد مسکن از محلات قدیمی شهر‌های لار و گراش بازدید کرد و از نزدیک در جریان طرح مسکن ملی در این شهرستان‌ها قرار گرفت.

بازدید او از نقاط سیل‌زده از مهم‌ترین اهداف سفر بود چراکه در جریان سیل اخیر بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های جنوب فارس به ویژه شهر بیرم آسیب دیدند و منازل، معابر و مسیر‌های مواصلاتی تخریب شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.