سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهالی دانش از نمایشگاه مجازی کتاب تهران جانمانید

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رمضانی گفت: در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی، جزئیات توزیع بن اعتباری خرید کتاب ویژه اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور اعلام شد.

به گفته او اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان استان می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۲ دی برای دریافت بن خرید کتاب به آدرس ketab.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۰ درصد معادل ۱۰۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز ۵۰۰ هزار تومان است و از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۲۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی خواهد بود.

او معتقد است یارانه خرید کتاب به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و متقاضیان فرایند ثبت‌نام را تا دریافت این پیامک «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهند تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

  انتشارات دانشگاه بیرجند نیز در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران در بهمن ماه پارسال شرکت کرد و این نمایشگاه با مشارکت هزار و ۷۳۲ ناشر داخلی و ۱۸۰ ناشر خارجی با عرضه بیش از ۱۲۰ هزار عنوان کتاب از سوی ناشران حاضر در نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.