سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری های کرونایی در کرمانشاه به ۷۰ هزار ۲۸۷ نفر رسید

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مجموع موارد بستری با علائم کرونا در استان تا به امروز را ۷۰ هزار ۲۸۷ نفر اعلام کرد و گفت : امروز پس از ۲۲ ماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان فارابی صفر شد.

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هم‌اکنون ۹۱ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دو مورد فوتی طی شبانه‌روز گذشته با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت شده و مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به ۲ هزار و ۹۳۶ نفر رسیده است.

مجموع موارد بستری با علائم کرونا در استان تا به امروز ۷۰ هزار ۲۸۷ نفر است امروز پس از ۲۲ ماه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان فارابی صفر شد.

 ۸ هزار و ۷۰ بیمار از آغاز اپیدمی کرونا در بیمارستان فارابی پذیرش شده که بیش از ۹۶ درصد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان با حال خوب ترخیص شده‌اند.

بیمار با علائم مشکوک به کرونا در شهرستان‌های قصرشیرین و ثلاث باباجانی بستری نداریم، ۱۴ بیمار با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان امام رضا (ع)، ۱۶ بیمار در بیمارستان گلستان و دیگر شهرستان‌ها هم ۲، ۳ و... بیمار بستری هستند.

 ۲۱.۶ درصد گروه هدف بالای ۱۸ سال نوبت سوم واکسن را تزریق کرده‌اند یعنی از یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار و ۷۷۴ نفری که دُز دوم را دریافت کرده‌اند ۳۱۳ هزار و ۶۲۴ نفر فقط دُز سوم را دریافت کرده که این عدد بسیار کم است.

با تزریق دوز سوم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خود را می‌توان در برابر سویه جدید کرونا اُمیکرون ایمن کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.