سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جولان لوازم آرایش تقلبی در بازار

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان گفت: عمده شکایت خریداران از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در خصوص گرانی و تقلبی بودن محصولات است.

باشگاه خبرنگاران جوان  اصفهان -  زهرا نیسانی گفت: عمده شکایت خریداران از فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی در خصوص گرانی اجناس و تقلبی بودن محصولات است که در ۶ ماهه اول امسال ۲۰ مورد تخلف فروشندگان ثبت شده است.

سال گذشته پرونده کشف انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق غیر استاندارد و غیر بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال  توسط ماموران نیروی انتظامی، کشف شده بود به شعبه هفتم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اصفهان ارجاع شد.
شعبه مذکورپس از رسیدگی به پرونده استعلام از گمرک و دانشگاه علوم پزشکی و احراز قاچاق بودن و غیر بهداشتی بودن کالاها، علاوه برصدور حکم مبنی بر معدوم کالا‌های کشف شده، متهم پرونده را به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرداخت بیش از ۴ میلیارد ریال جریمه نقدی، در حق صندوق دولت محکوم نمود.

به گفته روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان شهروندان به منظور حفظ سلامت خود قبل از خرید و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باید از استاندارد و بهداشتی بودن محصولات اطمینان حاصل کنند.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.