سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری همدان در مرکز سامد به شهروندان پاسخ داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان برای پاسخگویی مستقیم و برخط با مردم در مرکز سامد حضور یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- صفر صادقی راد در سامانه سامد جهت پاسخگویی در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای همدان حضور یافته و پاسخگوی مستقیم و برخط با مردم شد.

در راستای سیاست‌های دولت در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم، سامانه سامد استان همدان اقدام به برگزاری نشستی با حضور صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان برای پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردم استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از طریق تلفن ۱۱۱ کرده و پرسش ها، انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور مستقیم با مدیرکل در میان گذاشتند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، یکی از ابتکارات دولت پیشین برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.

این سامانه توانسته در تحقق اهداف دولت از قبیل توسعه دولت الکترونیک، پیگیری سریع و به موقع مطالبات مردمی، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان به لحاظ میزان دقت و سرعت پاسخگویی و ... موفق باشد.

در همین زمینه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به تماس تلفنی هم استانی‌ها در خصوص محور‌های مواصلاتی و راه‌های استان اقدام کرد.

او امروز با حضور در این محل که از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ در استانداری همدان برگزار شد، ضمن شنیدن پرسش‌ها و مسائل هم استانی ها، پاسخگوی درخواست‌های آنان بود و موارد مطروحه را در دستورکار و پیگیری خود قرار داد.

انتهای پیام/د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.