باشگاه خبرنگاران جوان همدان- صفر صادقی راد در سامانه سامد جهت پاسخگویی در حوزه راهداری و حمل ونقل جادهای همدان حضور یافته و پاسخگوی مستقیم و برخط با مردم شد.
در راستای سیاستهای دولت در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم، سامانه سامد استان همدان اقدام به برگزاری نشستی با حضور صفر صادقی راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای همدان برای پاسخگویی مستقیم به درخواستهای مردم استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جادهای از طریق تلفن ۱۱۱ کرده و پرسش ها، انتقادات، شکایات و پیشنهادات خود را در حوزه راهداری و حملونقل جادهای بهطور مستقیم با مدیرکل در میان گذاشتند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، یکی از ابتکارات دولت پیشین برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و پل بیواسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و بسیاری از فرایندهای طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.
این سامانه توانسته در تحقق اهداف دولت از قبیل توسعه دولت الکترونیک، پیگیری سریع و به موقع مطالبات مردمی، ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی استان به لحاظ میزان دقت و سرعت پاسخگویی و ... موفق باشد.
در همین زمینه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای همدان با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت به تماس تلفنی هم استانیها در خصوص محورهای مواصلاتی و راههای استان اقدام کرد.
او امروز با حضور در این محل که از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ در استانداری همدان برگزار شد، ضمن شنیدن پرسشها و مسائل هم استانی ها، پاسخگوی درخواستهای آنان بود و موارد مطروحه را در دستورکار و پیگیری خود قرار داد.
انتهای پیام/د