سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نویسندگان همدانی:

به حوزه داستان و ادبیات کودک و نوجوان توجه شود

توجه و پویایی بیشتر به حوزه داستان، رمان و همچنین ادبیات کودک و نوجوان در حوزه هنری، مهمترین خواسته نویسندگان همدان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-عصر دیروز نویسندگان همدانی در دیدار با محمد مهدی سموات رئیس حوزه هنری استان همدان انتظارات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های خود را بیان  کردند.

مشکلات معیشتی و نبود امنیت مالی از دغدغه‌های اصلی، نبود برنامه برای معرفی نویسندگان توانمند استان، توجه نکردن به نویسندگان شهرستانی، کمبود نشریه تخصصی ادبی و ناشر خوب در استان و بی توجهی ناشران شاخص به نویسندگان شهرستانی و رها کردن نویسنده پس از چاپ کتابش از مشکلات و مسائلی است که داستان نویسان  در دیدار با رئیس حوزه هنری استان همدان مطرح کردند.

 مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت:نویسندگان معتقدند که نویسندگی شغل نیست و نمی‌توان با حق التالیف‌ها امرار معاش کرد و باید ساختار حمایتی قانونمند برای ایجاد درآمدی متناسب با تخصص و دانش نویسندگان تعریف شود.

مریم زندی گفت: استان همدان دارای ظرفیت قوی و شاخصی در عرصه نویسندگی است.

در این جلسه نویسندگانی، چون سید میثم موسویان، مرتضی فرجی، مهین سمواتی، مونا اسکندی، مریم زرنشان، عباس منتظری شاد، ژیلا طاهری، مرضیه فعله گری، مریم کوثری هنرمند، وحید نظری، محمود پیسوده، جواد زارع، معصومه کریمی، سمیه یوسفی، ساناز ضرابیان و فاطمه تخمه چی حضور داشتند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.