سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات ساخت و خرید مسکن برای هنرمندان صنایع‌دستی در استان قزوین

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین از اعطای تسهیلات ساخت و خرید مسکن به هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - سیدمیثم حصاری از اعطای تسهیلات ساخت و خرید مسکن به هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع‌دستی بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده مابین معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی کشور و هیئت مدیره بانک مسکن خبر داد.

این تفاهمنامه در راستای تکریم هنرمندان، پیشکسوتان، صنعتگران و استادکاران صنایع‌دستی و برای فراهم کردن فرصت‌هایی برای خرید و ساخت مسکن به امضا رسیده و بر اساس آن دو هزار فقره تسهیلات برای تمام فعالان صنایع‌دستی در ۳۱ استان کشور در نظر گرفته شده است.

باتوجه به سهمیه در نظر گرفته شده برای استان قزوین تعداد ۶۰ نفر از فعالان صنایع‌دستی استان می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات با ارائه درخواست کتبی و مدارک موردنیاز به کارشناس تسهیلات حوزه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان اقدام کنند تا پس از بررسی و تایید از وام خرید یا ساخت مسکن با سود ۱۸ درصد با بهره‌مند شوند.

بر اساس آنچه در این تفاهم‌نامه آمده است، مبلغ تسهیلات در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۰۰ میلیون‌ریال و در سایر شهرها ۴۰۰ میلیون‌ریال با بازپرداخت ۱۰ ساله است که این مبلغ از محل اوراق گواهی حق تقدم قابل افزایش است.

حصاری می گوید: دارندگان پروانه تولید انفرادی، گروهی و کارت شناسایی صنعتگری نیز می‌توانند در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات اقدام کنند.

مدت اجرای تفاهم‌نامه برای اعطای تسهیلات مذکور از تاریخ انعقاد تا پایان سال ۱۴۰۰ است که با توافق طرفین امکان اعطای تسهیلات در سال ۱۴۰۱ نیز وجود دارد و هنرمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۳۳۶۷۴۷۳ و ۳۳۳۶۷۱۲۱ داخلی ۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.