سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی :

۱۲ کانون منتخب خراسان شمالی راهی رقابت در عرصه ملی، رویداد فهما شد

هاشم شیرازیان گفت: ۱۲ کانون منتخب رواق‌های ۱۲ گانه مرحله استانی رویداد ملی فهما در خراسان شمالی پس از اتمام داوری، برای رقابت در سطح ملی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی خبر از انتخاب کانون‌های برتر در مرحله استانی رویداد ملی فهما در رواق‌های ۱۲ گانه داد.

 ارزیابی میدانی فعالیت‌های هر کانون در انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در رواق‌های ۱۲ گانه نقش موثری داشته است، از سوی دیگر کسب ۶۰-۷۰ درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوزالکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل ۳۰-۴۰ درصد امتیاز در رواق‌های نور و یک رواق از شبستان هنر از شاخص‌های عمومی انتخاب کانون‌های برتر در هر رواق بوده است.


بیشتر بخوانید 


رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد با شعار «به توان مردم» طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از ۴۰ برنامه را در برداشت.

امسال و در سومین دوره برگزاری این رویداد، دو هزار و ۵۸۲ برنامه فرهنگی و هنری و آثار هنری تولیدی، اخبار و تولیدات چند رسانه‌ای در این رواق‌ها توسط کانون‌های مساجد استان خبر داد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.