سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۴۲۰ فعال قرآنی همدان

مسئول جامعه القرآن همدان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی جامعه القرآن همدان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-طاهره روشنیان گفت:این مراسم با حضور سید محمدحسین طباطبایی مسئول جامعةالقرآن کشور برگزار می‌شود.

 ۶ مهر ماه امسال نیز از ۴۵ فعال قرآنی ۱۴ روستا‌های برگزیده استان همدان در اردوگاه فجر همدان تجلیل شده بود که تجلیل شوندگان شامل خادم قرآن، روحانی روستا، مربی قرآن و مروج قرآنی بودند.

او گفت: این فعالان شامل ۳۵۰ قبول‌شده آزمون قرآنی ارشاد در دوران کرونا، ۷۰ نفر از رتبه‌داران کنکور که در دوران کودکی در جامعةالقران آموزش دیده‌اند و در حال حاضر رتبه‌های خوبی مانند پزشکی مهندسی را کسب کرده‌اند و همچنین تعدادی از دانش‌آموزانی که در مسابقات قرآن آموزش و پرورش و نیرو‌های مسلح رتبه‌های کشوری دارند و همچنین از فرزندان شهدای عضو جامعةالقرآن خواهد بود.

روشنیان گفت: این برنامه شامل سه مراسم در دفتر امام جمعه همدان امروز چهارشنبه ساعت ۱۶، حسینیه خاتم‌الانبیا نیز امروز ساعت ۱۸:۳۰ و حسینیه امام (ره) است.

به گفته او مراسم ویژه تجلیل از فعالان و اصلی‌ترین مراسم در محل حسینیه امام (ره) ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه به صورت گسترده برگزار می‌شود.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان گفت: سخنران هر سه مراسم در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه حجت‌الاسلام طباطبایی مسئول جامعه القرآن کشور خواهد بود.

روشنیان گفت: در حسینیه امام برای کودکان نیز برنامه ویژه عمو روحانی در قسمتی دیگر از حسینیه تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.