سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح جشنواره «خرید شفاف» از امروز در سیستان و بلوچستان

معاون سازمان صمت سیستان و بلوچستان، گفت: جشنواره ویژه «خرید شفاف» توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف و نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و... از ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن در استان برگزار می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و‌تجارت سیستان و بلوچستان؛ محمد رفیع سلطانزاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان در جلسه‌ای که در مورخ ۲۱دی ماه و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، روسای اتحادیه‌های صنفی، شرکت‌های پخش کالا، در محل سازمان صمت استان برگزار گردید، اظهار داشت: جشنواره «خرید شفاف» به منظور تامین کالا‌های مورد نیاز، عرضه مناسب کالا‌ها در شبکه توزیع، تقویت و حمایت از واحد‌های تولیدی و شبکه توزیع پیشرو در *اجرای درج قیمت تولیدکننده بر کالا ها*، از ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن در استان برگزار می‌شود.

 جشنواره در ۲مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول از ۲۲ دی تا ۲۲ بهمن است و اهداف آن ایجاد بستر رقابتی برای فعالیت‌های زنجیره‌های تولید، تأمین و توزیع است که باید کالا با قیمت مناسب و با شفاف ارائه شود.

سلطانزاده گفت: ایجاد رقابت در فرصت‌های توسعه کسب و کار، تقویت و حمایت از واحد‌های تولیدی و شبکه توزیع پیشرو در اجرای درج قیمت تولیدکننده، جلوگیری از احتکار و ایجاد اطمینان در مصرف‌کنندگان از تأمین و توزیع مکفی کالا از اهداف جشنواره ویژه «خرید شفاف» است.

به گفته سلطانزاده :اعضا، شورای سیاست‌گذاری این جشنواره استانداری، اتاق اصناف، سازمان صمت وسایر اعضای ستاد تنظیم بازار استان خواهند بود که موضوع را رصد خواهند کرد.

 جشنواره ویژه «خرید شفاف» جشنواره‌ای ملی است که همزمان در استان نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.