سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای سفر‌های خارجی عزیزی خادم و تعهدی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد شد

سفر‌های عزیزی خادم و همراهان او، تعهد مالی سنگینی را برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان- پژمان حکمی، مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا درباره پرداخت شدن هزینه سفر‌های رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال از حساب شرکت تحت مدیریت خود اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال برای یکی از شرکت‌های ما در خارج از کشور (دی اچ اف)  هزینه‌ای ایجاد کردند که به ما مربوط نبوده است. به همین دلیل به رئیس فدراسیون فوتبال نامه زدیم تا هزینه‌های سفر‌های خارجی اعضای فدراسیون به شرکت ما پرداخت شود.

شهاب الدین عزیزی خادم، شهریور امسال با تیم ملی برای مسابقات جام جهانی به لیتوانی رفت. در این سفر، افرادی رئیس فدراسیون فوتبال را همراهی کردند که حضور آن‌ها در لیتوانی هیچ توجیهی نداشت، اما عزیزی خادم مدعی شد که این افراد با هزینه شخصی خود در سفر‌ها حاضر می‌شوند؛ البته بعد‌ها مشخص شد که افراد نزدیک به رئیس فدراسیون فوتبال نه با هزینه شخصی، بلکه به حساب شرکت دی اچ اف ایران در آلمان راهی سفر شدند.

در ادامه رئیس فدراسیون راهی آلمان شد؛ سفری که دلیل آن دیدار و مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره مسائلی مانند همکاری‌های ۲ جانبه از جمله آموزش، فوتبال پایه، تیم‌های ملی و خرید وی‌ای آر عنوان شد. در عمل، اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداد و حتی عزیزی خادم فرصت دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال آلمان را پیدا نکرد و تنها پس از جلسه با سفیر ایران در آلمان، این کشور را ترک کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا درباره مسئولیت حمیدرضا مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال در شرکت برنا و دلیل برکناری او از این شرکت گفت: او در آن مقطع مدیرعامل شرکت دی اچ اف آلمان بود. برکناری مهرعلی از سِمتش بی ارتباط با تخلفاتی که انجام داد، نبود.

حمیدرضا مهرعلی تا مهر امسال مدیرعامل شرکت دی اچ اف ایران در آلمان بود و کمی بعد خبر برکناری او رسانه‌ای شد. هزینه سفر رئیس فدراسیون فوتبال و همراهانش به آلمان و لیتوانی با دستور مهرعلی از حساب شرکت دی اچ اف پرداخت شد. اکنون با درخواست و نامه رسمی مدیرعامل شرکت توسعه بازرگانی برنا، فدراسیون فوتبال باید پول‌هایی که از حساب شرکت دی اچ اف برای سفر‌های غیرضروری و بدون توجیه عزیزی خادم و همراهانش پرداخت شد را پس بدهد که این رقم با نرخ فعلی یورو نزدیک به یک میلیارد تومان می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.